Satelit Dialog Tv
Bun Venit!
Intrebarile sau cunostintele dumneavoastra pot conduce la buna functionare a Forumului, prin urmare va rugam sa ni le transmiteti!
Multumim.

All4Sat & Sat4All - Sit Satelit didactic necomercial

AcasaPortalForumInregistrareConectare

Distribuiţi | 

Receptia FEED MPEG 4

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
neluneli

Data de inscriere : 13/03/2016

MesajSubiect: Receptia FEED MPEG 4   Lun Mar 14, 2016 5:25 pm

Am mai vazut aici,dar si in alte forumuri,nelamuriri legate de receptia tv a feedurilor.

Care-i diferenta dintre tuner si placa de captura ?

Vad pe net ca unii recomanda tuner,altii placa de captura.

Aici http://www.satelliweb.com vad tot mai multe feeduri FTA(deocamdata sunt incepator,nu ma"rup"pt.cele codate)in

format MPEG-4 4:2:2.

As prefera un receptor care stie sa vada acest format,nu stiu care sa fie.

Imi spunea cineva ca nemtii ar avea asemenea scula,dar....care o fi ?

Eu nu vreau sa am scule profesionale de sute,chiar mii de EU,

dar pana in 1000 ron as da pe un receptor.

Eu am pc si laptop.N-as prefera sa pun tuner(placa)

in pc(cu toate ca am inteles ca ar fi recomandat),eventual ceva extern in laptop.Mai practic ar fi totusi un receptor.

Va multumesc.
Sus In jos
antenutze
Admin

Data de inscriere : 01/02/2016

MesajSubiect: Re: Receptia FEED MPEG 4   Lun Mar 14, 2016 6:51 pm

eu cred ca se interpreteaza gresit posibilitatea receptionarii feedurilor deoarece ce este f interesant, chestii pe care le transmit operatorii de teren spre statiile fixe, adica in general as zice intreceri sportive pt ca stiri se pot vedea si liber peste tot sunt codate de acestia si este f greu de decodat acestea iar restul se pot vedea bine mersi cu decodoare care ofera free servere (vezi Atlas sau Qviart la rubrica "decodoare HD") mult mai multe si mai bune decat asa zisele "feed hunters decodors".